perjantai 21. syyskuuta 2012

hups

Joo o, kyllä on viime postauksesta vierähtäny aikaa! Paljon on tapahtunukkii tässä välissä.. Musta tuli opiskelija 13.8. Alotin opiskelut Etelä-Suomen kosmetologikoulussa Lahdessa, eli 2013 joulukuussa mulla pitäis olla kosmetologin paperit kädessä, jos kaikki menee hyvin! Kouluu on nyt ollu 6 viikkoo, ja oon tykänny niin paljon! Tuntuu just sopivalta paikalta ja semmoselta ammatilta, mitä voisin tehä vaikka loppu elämän :) On niin helpottunu olo, ku vähä tietää, minne suuntaan elämä on menos..


2009

Tällä hetkel mun kaikki aika menee melkee kouluu. Meijän koulu tosiaa kestää vaa 17 kuukautta, joten hommaa kyllä riittää! Nytkii on monta etätehtävää, mitä pitäis alkaa tekemään. No kyllähän tässä ehtii ;) En oo vaan oikee vielä tottunu tähän opiskelijaelämään, rahaa ei riitä ihan kaikkeen, mihin on ennen riittäny. Oon niiiiin materialismionnellinen että on ihan kauheeta ku ei voi shoppailla! :D Ehkä tähänkin tottuu..


2010

Eli voi olla, että tää blogi alkaa jossain vaiheessa käsittelemään vähän enemmän kosmetiikkaa ja semmosta! Oon kyllä niin innoissaan tosta koulusta! En vaan voi hehkuttaa sitä liikaa! :D No, jospa vähä kerron jostain muustakin.. Kouvolaan avattiin aika äsken uus kauppakeskus, Veturi. Se on Kaakkois-Suomen suurin kauppakeskus! Pari kertaa on tullu siellä pyörittyäkin, tänään viimeeks. En tosin ostellu mitään, vaan käytiin mun kaverin kanssa syömässä. Siellä on semmonen iltalialainen ravintola, Mario, ja oli kyllä niin hyvää ruokaa että! Pakko mennä toistekin.


2011

Mutta eipä tässä muuta, taidan alkaa kattoo Kumman kaa:ta! Ja ehkä oottelen, et soittaaks Emmu mulle viel tänää armeijast.. Se on sotilaspoliisina, ja se on tänää yöllä yksinää jossaa kopis vartios. Ehkä voidaa jutella senkaa sitte :)


2012

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti